سایت دانشگاه

20 اردیبهشت 1403

" براساس ماده (۱۰) تصویب نامه شماره ۱۵۴۶۷/ ت۲۸۹۱۶ه مورخ ۱۳۹۵/۲/۱۸هیات محترم وزیران ، کلیه دستگاههای دولتی مکلف اند تمام بازنشستگان وکارکنان خود اعم از رسمی،ثابت ،پیمانی،قراردادی،طرحی ، دستیار آنها را بیمه عمر وحادثه کنند. "
در صورت فوت کارمند، مدارک زیر جهت پرداخت غرامت فوت (بیمه عمر و حوادث) می بایست تحویل اداره رفاه دانشگاه شود :
مـدارک لازم جهـت بیمـه عمـر
۱- کپی شناسنامه متوفی تمام صفحات با مهربرابر با اصل (بامهر فوت شد)
۲- کپی کارت ملی متوفی رابر با اصل
۳- کپی ابطال دفترچه بیمه
۴- آخرین حکم حقوقی متوفی
۵- آخرین فیش حقوقی
۶- گواهی پزشکی فوت سن بالای ۷ روز یا جوازدفن برابر با اصل
۷- رونوشت وفات از ثبت احوال (برابر با اصل )
نکته مهم:
کلیه کارکنان می بایست فرم وصیت بیمه عمر را جهت تعیین افراد ذینفع از کارگزینی واحد خود دریافت و تکمیل نمایند 
بیمه حوادث : کلیه کارکنان شاغل و بازنشسته که تحت پوشش بیمه عمر قرار دارند مشمول قرارداد بیمه حوادث نیز خواهند بود.(برای دریافت فرم اینجا کلیک کنید)
الف) فوت ناشی از حادثه:
در صورت فوت بازنشسته و کارمند ناشی از سانحه ، کارگزینی هر واحد می بایست مدارک زیر را تحویل اداره رفاه و تعاون نماید:
۱- کپی شناسنامه متوفی تمام صفحات برابر با اصل (بامهر فوت شد)
۲- کپی کارت ملی متوفی( برابر با اصل)
۳- کپی ابطال دفترچه بیمه
۴- آخرین حکم حقوقی متوفی
۵- آخرین فیش حقوقی متوفی
۶- گواهی فوت پزشکی سن بالای ۷ روز یا جواز دفن برابر با اصل
۷- رونوشت وفات صادره از ثبت احوال ( برابر با اصل )
۸- صورتجلسه اولیه پاسگاه (برابر با اصل)
۹- کروکی افسر کاردان فنی (برابر با اصل)
ب) نقص عضو ناشی از حادثهدر صورت نقص عضو می بایست پس از پایان معالجات ضمن مراجعه به اداره رفاه و دریافت نامه به
شرکت بیمه طرف قرارداد دانشگاه جهت (معرفی به پزشک معتمد) مراجعه نماید.
مـدارک لازم جهت دریافت خسارت ناشی از حادثه
۱- کپی شناسنامه و کارت ملی
۲-  فیش حقوقی سال حادثه
۳- حکم مطابق با فیش حقوقی
۴- نامه خاتمه معالجات از پزشک
۵- مدارک پزشکی ( سی تی اسکن، خلاصه پرونده و ... )
۶- دریافت نامه از اداره رفاه  وتعاون دانشگاه شماره حساب جهت واریز حق بیمه عمر و حوادث کارکنان