شيوه نامه اجرائي کمیته زیارتی سیاحتی

تسهیلات وام قرض الحسنه سیاحتی زیارتی ویژه کارکنان رسمی ، پیمانی

     مبلغی از طریق شورا در اختیار صندوق قرض الحسنه دانشگاه قرار گرفته تا جهت برنامه های زیارتی و سیاحتی وام پرداخت گردد .

     به ازای هر نفر مبلغ 1.500.000  ریال جهت مسافرت داخلی و و حداکثر تا سقف 3 نفر.

     جهت زيارت عتبات عاليات به هر كارمند مبلغ 5.000.000 ريال وام زيارتي پرداخت مي گردد.

     جهت زيارت سوريه به هر كارمند مبلغ 5.000.000 ريال وام زيارتي پرداخت مي گردد.

    جهت زيارت حج عمره به هر كارمند مبلغ 8.000.000  ريال وام پرداخت مي گردد.

     جهت زيارت حج تمتع به هر كارمند مبلغ 15.000.000  ريال وام پرداخت مي گردد.

      بازپرداخت 15 ماهه می باشد .

     ارسال درخواست به شورا وبعد از بررسی ، از طریق صندوق قرض الحسنه اقدام می گردد.

      به مسافرت های گروهی واحدها پرداخت نمی شود.

مدارک مورد نیاز:  

1-درخواست کتبی به شورا 2-  فیش حقوقی 3-  تکمیل فرم مربوط به وام 4- فيش ثبت نام حج و عتبات و ... یا  نامه كتبي ثبت نام و  اعزام از دفاتر زيارتي

 

کمک هزینه سفر های زیارتی هوایی متمرکز کلیه  کارکنان دانشگاه به مشهد مقدس ( به صورت متمرکز)

      کمک هزینه فوق به افرادی تعلق می گیرد که در 5 سال گذشته توسط دانشگاه به مشهد مقدس اعزام نشده باشند .

      درصدی از هزینه از طرف دانشگاه پرداخت می گردد  و ما بقی هزینه سفر توسط خود کارمند پرداخت خواهد شد .

     سفرهای متمرکز یا توسط یکی از شرکت هایی که در فراخوان شرکت نموده و انتخاب گردیده اند انجام شده یا کمک هزینه بصورت کارت هدیه به افراد منتخب ارائه می گردد.       

     در صورت حضور خانواده پرسنل به همراه کارکنان کلیه هزینه سفر ، بر عهده شخص کارمند می باشد .

     بر اساس تعداد پرسنل شاغل در هر واحد، سهمیه های واحد ها از طریق شورای فرهنگی رفاهی کارکنان اعلام می گردد تا بعد از انجام قرعه کشی ، اسامی به شورای فرهنگی رفاهی و شرکت زیارتی طرف قرارداد ارسال تا نسبت به اعزام ایشان ، اقدام گردد .

     مبلغ کمک هزینه فوق به ازای هر کارمند 2.500.000  ریال می باشد.

 

کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات و زیارت خانه خدا (مکه مکرمه و مدینه منوره )

     کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات و زیارت خانه خدا مبلغ 2.000.000 ریال می باشد که به صورت بلاعوض اختصاص می یابد.

     مبلغ فوق فقط به کارکنان تعلق می گیرد و شامل خانواده ایشان نمی شود.

    هدیه فوق در طول دوران خدمت پرسنل فقط دو نوبت پرداخت می گردد.

    مدارک مورد نیاز :

     فیش حقوقی – اصل پاسپورت و کپی صفحه اول و صفحه ورود و خروج پاسپورت – نامه از شرکت زیارتی اعزام کننده.

 

برگزاری برنامه سیاحتی زیارتی اماکن مستقر در استان و کشور 

      با توجه به برآورد هزینه فوق درصدی از آن توسط شورا و مابقی توسط خود افراد تامین می گردد .   

      شرکت کنندگان  شامل کلیه کارکنان دانشگاه ،  همسر و فرزندان ایشان می باشند .

      رعایت موازین شرعی و قانونی در طول برنامه توسط کارکنان و همراهان الزامی می باشد.

     برنامه های فوق  به صورت متمرکز توسط شورای فرهنگی رفاهی کارکنان یا با دریافت مجوز توسط واحد برگزار خواهد شد .

     شبکه ها و مراکز آموزشی درمانی می توانند از محل یک درصد رفاهی ، در مسافرت گروهی کارکنان هزینه نمایند .

 

دستورالعمل استفاده از زائر سرا دانشگاه در مشهد مقدس جهت کلیه کارکنان دانشگاه

هزینه اسکان:

یک خوابه 3 تختی

402.500 ریال

2 خوابه 4 تخته

460.000 ریال

2 خوابه 5 تخته

575.000 ریال

2 خوابه 6 تخته

690.000 ریال

  

تبصره 1: به ازای هر نفراضافه ( استفاده از مبل تخت شو ) در هر شب 90.000 ریال و حداکثر در هر سوئیت تا دو نفر مازاد بر ظرفیت.

تبصره 2: به مبالغ فوق جهت اعضاي محترم هيئت علمي ، 25 درصد اضافه خواهد شد .

تبصره 3: قیمتهای فوق فقط شامل هزینه اسکان می باشد و قیمت غذا در آن لحاظ نگردیده است.

تبصره 4: استفاده از امکانات زائرسرا در هر دو سال برای هر کارمند تنها یک بار امکان پذیر می باشد.(البته در مواقع خلوت بلامانع است)

 تبصره 5 : حضور خود پرسنل به همراه همراهان الزامي است .

تبصره 6 : حداکثر تعداد روز هایی که هر کارمند می تواند نسبت به رزرو سوییت اقدام نماید 4 روز خواهد بود .

تبصره 7 : در ایام عید نوروز (25 اسفند لغایت 15 فروردین  ) به مبالغ فوق 20 درصد افزوده خواهد شد .

در صورت انصراف كاركناني كه قبلاً از طريق سايت نسبت به رزرواسيون زائر سرا اقدام نموده اند، حداكثر مدت زمان استرداد مبالغ، دو روز قبل از شروع مدت زمان سفر مي باشد؛ البته اين تبصره مختص ماه هاي پر تردد در زائر سراي مشهد مي باشد.

 

آیین نامه داخلی زائر سرا:

     ارائه معرفی نامه ازمديريت محترم خدمات پشتيباني به همراه شناسنامه یا کارت شناسایی معتبرعکسدار جهت تحویل اتاق الزامی است.

      رعایت اخلاق و شئونات اسلامی برای کلیه میهمانان عزیز الزامی است.

     پذیرش میهمانان براساس ظرفیت اتاق می باشد (برای کودکان بالای 6 سال یک تخت در نظر گرفته می شود و هزینه آن دریافت خواهد شد).

     استفاده از وسایل گرمازا ( مانند پیک نیک ، چراغ خوراک پزی ، هیتر برقی و ... ) در داخل اتاقها ممنوع می باشد.

     زمان تخلیه اتاق ساعت یک بعدازظهر (13) می باشد، درصورت عدم تخلیه اتاق در ساعت مقرر ، هزینه یک شب اقامت محاسبه و دریافت می شود.

     حداکثر زمان اقامت میهمانان در زمان عادی چهار شبانه روز می باشد و در صورت خلوت بودن چنانچه کارمندی تقاضای روزهای بیشتری داشته باشد بلا مانع است.

     اسناد معتبر ، پول و یا اشیاء قیمتی میهمانان در صورت تمایل آنان در زمان ورود دریافت و در صندوق امانات نگهداری و هنگام خروج به آنان تحویل می گردد.

    استفاده از اتاق میهمانسرا منحصر به شخص میهمان و یا خانواده درجه یک که قبلا" پذیرش گرفته اند می باشد و از ورود افراد همراه که فاقد پذیرش می باشند جلوگیری بعمل خواهد آمد.

    کشیدن سیگار ، قلیان و هر نوع مواد دخانی در اتاق و راهروهای میهمانسرا ممنوع می باشند.

    جبران ضرر و زیان وارده به اموال و اتاق تحویلی به میهمانان در زمان اسکان بعهده خودشان می باشد.مسئول پذیرش موظف است کلیه اموال را که جهت استفاده در اختیار زائرین قرار داده در هنگام خروج صحیح و سالم تحویل بگیرند.

     از کلیه میهمانان محترم تقاضا می شود هر گونه پیشنهاد و انتقاد سازنده ای که در مدت زمان اسکان در زائر سرا دارند کتبا" اعلام فرمایند تا راهگشای بهبود کار زائرین در آتی گردد.

     در زمانی كه تقاضا زياد است اولويت با مسافرت هاي غير گروهي است.

 

  مراحل اجرائی:

مراجعه به وب سایت (http://mkp.sums.ac.ir/)

تبصره1 : چنانچه جهت افرادی محل رزرو شد و نامبرده بدون هیچ اطلاعی در محل حضور نیافت هیچگونه وجهی به نامبرده مسترد نخواهد شد و درصورت انصراف قبل از ده روز 5 درصد ، بین چهار تا ده روز قبل 15 درصد و 72 ساعت قبل 50 درصد مبلغ پرداختی کسر و بقیه عودت داده خواهد شد.

تبصره 2: رزرو یا پرداخت وجه از یک ماه قبل امکان پذیر می باشد.

تبصره 3: ظرفیت پارکینگ محدود بوده و در صورت تکمیل زائرسرا هیچ گونه مسئولیتی در قبال پارک ماشین نخواهد داشت .

تبصره 4 : در فصول و ايام شلوغ سال حداكثر مدت اقامت 4 شب بوده و در ديگر ايام به جز ماه مبارك رمضان حداكثر 5 روز مي باشد .

تبصره 5 :

براي ايثارگران معظم دانشگاه تخفيفات زير ( صرفا" جهت خود ايثارگر و خانواده درجه يك تحت تكفل ايشان ) اعمال مي شود .

     براي جانبازان 70 درصد به بالا و خانواده هاي معظم شهداي كاركنان دانشگاه 50 درصد تخفيف

     براي جانبازان با 40 درصد الي 69 درصد وآزادگان با 40 درصد تخفيف .

     بقيه ايثارگران شامل جانبازان زير 40 درصد و رزمندگان با 6 ماه جبهه 20 درصد تخفيف .

     استفاده از تخفيفات اين تبصره با ارائه گواهي از شوراي ايثارگران دانشگاه و هر دو سال  يك بار در سال ميسر مي باشد .

 

دستورالعمل باشگاه غذا خوری

نحوه محاسبه قیمت غذا در باشگاه غذاخوری به این صورت است که نرخ 2 ، نرخی است که غذا از شرکت خریداری میشود و به عنوان نرخ مبنا تعریف می شود. نرخ 1 ، 20 درصد زیر قیمت خریداری غذا از شرکت می باشد که تخفیفات ارائه شده به پرسنل از محل درآمد های حاصل از اجاره بهای مجتمع ولایت تامین می شود . نرخ 3 ، 20 درصد بالاتر از قیمت خریداری غذا از شرکت می باشد . (تلفن تماس : 36363633 )

     غذا با يارانه( نرخ 1 ) در باشگاه فقط به تعداد 4 نفر به ازاي هر كارت  و در هر ماه فقط دو مرتبه انجام می شود.(8 پرس در ماه )

     هر کارمند در هر ماه 8 پرس با نرخ یک ، 14 پرس با نرخ 2 و بیشتر از این با نرخ 3 میتواند از باشگاه غذاخوری استفاده نماید.

     هر کارمند فقط خودش مجاز به استفاده از کارت باشگاه می باشد لذا هماهنگی لازم درخصوص رعایت این امر انجام خواهد گرفت .

    باشگاه غذاخوری مجاز می باشد مبلغی را به عنوان اشتراک عضویت به مبالغ غذا اضافه نماید .

     استفاده از تسهيلات فوق فقط جهت دو نوبت در هر ماه ميسر است.

     مابه التفاوت نرخ اول، دوم و سوم در صورتيكه شركت پيمانكار از دانشگاه طلبكار باشد، با لحاظ شدن مفاد فوق در شرايط مناقصه و قرارداد و پس از مصوب شدن شيوه نامه رفاهي در هيأت رئيسه محترم دانشگاه از محل قرارداد منعقده محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.

 

دستورالعمل هزینه استفاده از  سالن های مجتمع فرهنگی ، آموزشی ، ورزشی و  رفاهی ولایت

به ازای هر روز ( صبح و عصر )

 

نام سالن

واحد های تابعه دانشگاه(ریال )

سازمانهاو ارگان های خارج ازدانشگاه (ریال )

سالن ابوریحان

23.000.000

34.500.000

سالن رازی

17.250.000

23.000.000

سالن سعدی

23.000.000

34.500.000

غرفه سالن سعدی طبقه 1

11.500.000

23.000.000

غرفه سالن سعدی طبقه 2

11.500.000

23.000.000

سالن ارائه پوسترو نمایش

5.750.000

11.500.000

سالن پوستر و نمایش جهت غرفه به ازای هر متر مربع

287.500

575.000

سالن 20 نفره خانه اساتید

5.750.000

11.500.000

سالن 70 نفره خانه اساتید

11.500.000

1.725.000

سالن بیست نفره   (vip)

6.900.000

13.800.000

سالن امام علی (ع )

34.500.000

46.000.000

غرفه لابی طبقه 1

11.500.000

34.500.000

غرفه لابی طبقه 2

5.750.000

11.500.000

غرفه محوطه (به ازای هر متر مربع)

345.000

575.000

سالن غذاخوری 1شماره 1(حق شارژ)

-

5.750.000

سالن غذاخوری شماره 2 (حق شارژ)

-

3.450.000

تبصره :

·         در صورت استفاده نصف روز (صبح یا بعد از ظهر )، 50 درصد مبالغ فوق دریافت خواهد شد .

      ·         مدت زمان برنامه از ساعت 8 صبح لغایت 10 شب می باشد.

·         جهت روزهای پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل رسمی 15 درصد تعرفه های پیشنهادی فوق افزوده می گردد .

·         حق رزرواسیون سی درصد مبلغ کل می باشد و در صورت لغو برنامه مسترد نمی گردد.

·         امکانات سالن امام علی (ع ) :  میز یا گل میز و صندلی و روشنایی و صوت می باشد.

·         با توجه به حجم بالای استفاده کنندگان از باشگاه و سالن های ورزش و جلوگیری از مزاحمت برای همسایگان،اجرای برنامه در سالن امام علی (ع )برای خارج از دانشگاه ممنوع می باشد.

 

          

دستورالعمل هزینه  استفاده از سالن های کنفرانس PHC ( دروازه کازرون )

 

نام سالن

برنامه معاونت ها

برنامه خارج از دانشگاه

PHC سالن کارگاهی

3000000 ریال

6000000  ریال

   تبصره : در صورت استفاده نصف روز ، 50% مبالغ فوق دریافت خواهد شد


دستورالعمل هزینه  اسکان میهمانسرای دانشگاه علوم پزشکی   ( مهمانسرای دروازه کازرون )

هزینه اسکان به ازاء هر شب :

 

میهمانان خارج از استان

(ریال)

میهمانان معاونتها

(ریال)

کارکنان دانشگاه

(ریال)

تعداد تخت

747.000

356.000

 195.000

اتاق عمومی سه تخته

862.000

400.000

230.000

اتاق عمومی چهار تخته

1.090.000

517.000

276.000

اتاق عمومی شش تخته

630.000

400.000

253.000

اتاق خصوصی

( سوئیت دوتخته )

950.000

600.000

380.000

اتاق خصوصی

( سوئیت سه تخته )

1.265.000

805.000

506.000

اتاق خصوصی

( سوئیت چهارتخته )

 

از 25 اسفند لغایت 15 فروردین ( ایام نوروز )

 تعرفه مهمانسرای مرکزی

میهمانان خارج از استان(ریال)

میهمانان معاونت ها

(ریال)

کارکنان دانشگاه

(ریال)

تعداد تخت

897.000

428.000

234.000

اتاق عمومی سه تخته

1.035.000

483.000

276.000

اتاق عمومی چهار تخته

1.310.000

620.000

330.000

اتاق عمومی شش تخته

759.000

483.000

303.000

اتاق خصوصی

( سوئیت دوتخته )

1.138.000

724.000

455.000

اتاق خصوصی

( سوئیت سه تخته )

1.518.000

966.000

607.000

اتاق خصوصی

( سوئیت چهارتخته )

تبصره 1: سرویس بهداشتی در اتاقهای عمومی وجود ندارد و در داخل راهرو هر طبقه می باشد.

تبصره2: میانگین هزینه صبحانه کامل برای هر نفراز کارمندان دانشگاه  20.000 ریال و برای میهمانان خارج از استان 25.000 ریال می باشد که با هماهنگی قبلی ارائه می شود.

تبصره3: در صورت استفاده کارکنان از میهمانسرای P.H.C  برابر50 درصد هزینه میهمانسرای شیراز ( دروازه کازرون ) از آنان بعنوان هزینه اسکان دریافت می شود.

1. مدت زمان استفاده كاركنان از ميهمانسرا حداكثر يك هفته تعيين و در صورت درخواست تمديد اسكان توسط استفاده كنندگان، ارائه نامه مكتوب از رئيس مركزي كه كارمند در آن واحد مشغول انجام وظيفه مي باشد با ذكر دلايل توجيهي الزامي است.

2. حداكثر زمان استفاده جهت بيماران صعب العلاج (پيوند كبد، انجام مراحل شيمي درماني، اعمال جراحي قلب باز و ...) به مدت 2 ماه و با پرداخت حداقل بيست درصد هزينه هاي مندرج مي باشد.

 

دستورالعمل هزینه  اسکان میهمانسرای دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهرستان ها (شبکه یا بیمارستان )

 

تعداد تخت

کارکنان دانشگاه

میهمانان معاونت ها

میهمانان خارج استان

هزینه هر نفردرهرشب

50000 ریال

75000 ریال

150000 ریال

         تبصره 1 :جهت اسکان در ایام عید نوروز (25 اسفند لغایت 15 فروردین  ) 20% افزوده خواهد شد .

         تبصره 2:جهت هماهنگی بیشتر با مسئول شبکه تماس حاصل گردد.

 

دستورالعمل هزینه  اسکان میهمانسرای دانشگاه علوم پزشکی( مهمانسرای ولایت 2 )

هزینه اسکان به ازاء هر شب

تعداد تخت

کارکنان دانشگاه

میهمانان معاونت ها

میهمانان خارج استان

اتاق عمومی هشت تخته

320000 ریال

450000 ریال

880000 ریال

اتاق عمومی دوازده تخته

    420000 ریا ل

540000 ریال

1200000 ریال

       تبصره1 : سرویس بهداشتی در اتاقهای عمومی وجود ندارد و در داخل راهرو هر طبقه می باشد.

       تبصره2: میانگین هزینه صبحانه کامل برای هر نفراز کارمندان دانشگاه  20000 ریال و برای میهمانان خارج از استان 35000 ریال می باشد که با هماهنگی قبلی ارائه می شود.

       تبصره 3 :در تابستان به مبالغ یاد شده ( اسکان ) 10% و در ایام عید نوروز (25 اسفند لغایت 15 فروردین  ) 20% افزوده خواهد شد .

 

دستورالعمل هزینه  اسکان میهمانسرای دانشگاه علوم پزشکی (مهمانسرای ولایت 1  )

هزینه اسکان به ازاء هر شب

تعداد تخت

کارکنان دانشگاه(ریال )

میهمانان معاونت ها(ریال )

میهمانان خارج استان(ریال )

سوئیت دو تخته

460/000 575/000  1/265/000

سوئیت سه  تخته

460/000 575/000  1/495/000

سوئیت شش  تخته

690/000 1/035/000  1/725/000

 تبصره 1 : در ایام عید نوروز (25 اسفند لغایت 15 فروردین  ) 20% افزوده خواهد شد .

تبصره2: سوئیت ها دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام می باشد.

تبصره3: میانگین هزینه صبحانه کامل برای هر نفراز کارمندان دانشگاه  20000 ریال و برای میهمانان خارج از استان 250000 ریال می باشد که با هماهنگی قبلی ارائه می شود.

 

آئین نامه داخلی میهمانسراهای دانشگاه :

       ارائه معرفی نامه از واحد مربوطه.

       رعایت اخلاق و شئونات اسلامی برای کلیه میهمانان عزیز الزامی است.

       پذیرش میهمانان بر اساس ظرفیت اتاق می باشد (برای کودکان بالای 6 سال یک تخت در نظر گرفته می شود و هزینه آن دریافت خواهد شد). استفاده از وسایل گرمازا (مانند پیک نیک ، چراغ خوراک پزی ، هیتر برقی و ... ) در داخل اتاقها ممنوع می باشد.

       زمان تخلیه اتاق ساعت 2 بعدازظهر (14) می باشد ، در صورت عدم تخلیه اتاق در ساعت مقرر ، هزینه یک شب اقامت محاسبه و دریافت می شود.

      حداکثر زمان اقامت میهمانان در زمان عادی چهارشبانه روز می باشد جز در مواردی که با تائید مدیر میهمانسرا درخواست بعدی وجود نداشته باشد.

        هزینه تلفن میهمانان با توجه به هزینه های مرتبط (هزینه اپراتور و ... ) محاسبه و اخذ می گردد.

       اسناد معتبر ، پول و یا اشیاء قیمتی میهمانان در صورت تمایل آنان در زمان ورود دریافت و در صندوق امانات نگهداری و هنگام خروج به آنان تحویل می گردد.

      استفاده از اتاق میهمانسرا منحصر به شخص میهمان و یا خانواده درجه یک که قبلا" پذیرش گرفته اند می باشد و از ورود افراد همراه که فاقد پذیرش می باشند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

       کشیدن سیگار و قلیان و هر نوع مواد دخانی در اتاق و راهروهای میهمانسرا ها ممنوع می باشند.

      جبران ضرر و زیان وارده به اموال و اتاق تحویلی به میهمانان در زمان اسکان بعهده خودشان می باشد. مسئولین پذیرش موظف است کلیه اموال را که جهت استفاده در اختیار آنان قرار داده در هنگام خروج صحیح و سالم تحویل بگیرند.

       از کلیه میهمانان محترم تقاضا می شود هر گونه پیشنهاد و انتقاد سازنده ای که در مدت زمان اسکان در میهمانسرا دارند کتبا" اعلام فرمایند تا راهگشای بهبود کار آنان در آینده گردد.

       سرو غذا در داخل اتاقها و سوئیت ها ممنوع می باشد و میهمانان بایستی غذا را داخل سلف سرویس سرو نمایند.

 

مراحل اجرائی جهت دریافت سالن های کنفرانس ، باشگاه غذاخوری و مهمانسرای ولایت 1 و ولایت 2  واقع در مجتمع فرهنگی رفاهی ولایت

میهمانان شخصی:

ابتدا کارمند درخواست خود را با لحاظ نمودن تعداد نفرات ـ مدت اقامت ـ تلفن تماس ـ سه روز قبل از عزیمت کتبا" به رئیس شورای فرهنگی رفاهی کارکنان یا مدیریت مجتمع ولایت (از طریق دورنگار شماره 36363631 و یا اتوماسیون اداری ) ارائه که ظرف مدت 24 ساعت مدیریت مجتمع ولایت درخواست را بررسی و در صورت داشتن ظرفیت هزینه را مشخص و به متقاضی اعلام می دارد که نامبرده می بایستی ظرف مدت 24 ساعت 50%  از مبلغ مذکور را به حساب 3308177932 بانک ملت  واریز نماید و چنانچه از پرسنل شبکه های بهداشتی درمانی می باشد معرفی نامه از واحد مربوطه دریافت و به همراه فیش بانکی به نمابر شماره 36363631 و 36363634 مدیریت مجتمع ولایت ارسال می دارد از این پس اتاق مذکور جهت متقاضی در تاریخ مقرر رزرو شده است لازم به ذکر است که بایستی  50% هزینه باقی مانده در روز ورود به حساب واریز و فیش تحویل گردد. در صورتی که امکان واریزی به بانک نباشد مسئول پذیرش موظف است نقدا" دریافت و رسید تحویل ذینفع نماید.

       تبصره1: وجه اخذ شده قابل برگشت نمی باشد.

        تبصره2: ارائه اصل فیش واریزی و اصل شناسنامه عکس دار هنگام ورود الزامی است.

میهمانان اداری و جلسات:

ابتدا واحد متقاضی درخواست کتبی خود را با ذکر تعداد نفرات ـ تاریخ و ساعت شروع ـ تاریخ و ساعت خاتمه ـ تجهیزات مورد نیاز ، صبحانه ، ناهار ، شام  به همراه  محل سرو غذا   و تقبل هزینه آن به شورای فرهنگی رفاهی  کارکنان یا مديريت مجتمع ولایت  اعلام می دارد سپس مدیریت مجتمع مسئله را بررسی و در صورت مثبت بودن تاریخ مذکور جهت مدت معین برای واحد درخواست کننده رزرو می گردد که در پایان هرماه مدیر یت مجتمع صورت حساب هر واحد را مشخص و با نامهکتبی به شورا ارسال تا با هماهنگی معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع  از حساب واحد استفاده کننده کسر گردد و به حساب در آمد شورا واریز شود.

       تبصره 1 : شماره تماس جهت هماهنگی سالن های کنفرانس 36363634 و جهت هماهنگی مهمانسرا   2-36363631 می باشد .

       تبصره2: برگه اعزام ممهور به مهر واحد باشد و تاریخ آن با درخواست متقاضی مطابقت داشته باشد.

 

مراحل اجرائی جهت دریافت مهمانسرای دانشگاه ( دروازه کازرون و PHC )

میهمانان شخصی:

ابتدا کارمند درخواست خود را با لحاظ نمودن تعداد نفرات ـ مدت اقامت ـ تلفن تماس ـ سه روز قبل از عزیمت کتبا" به مدیریت محترم خدمات پشتیبانی دانشگاه یا مدیریت  میهمانسرا (دورنگار شماره 37391717) ارائه داده  که ظرف مدت 24 ساعت مدیر میهمانسرا درخواست را بررسی و در صورت داشتن ظرفیت هزینه را مشخص و به متقاضی اعلام می دارد که نامبرده می بایستی ظرف مدت 24 ساعت 50% از مبلغ مذکور را به حساب واریز نماید و چنانچه از پرسنل شبکه های بهداشتی درمانی می باشد معرفی نامه از واحد مربوطه دریافت و به همراه فیش بانکی به نمابر شماره 37391717 مدیر میهمانسرا ارسال می دارد از این پس اتاق مذکور جهت متقاضی در تاریخ مقرر رزرو شده است لازم به ذکر است که بایستی 50% هزینه باقی مانده در روز ورود به حساب واریز و فیش تحویل گردد. در صورتی که امکان واریزی به بانک نباشد مسئول پذیرش موظف است نقدا" دریافت و رسید تحویل ذینفع نماید.

       تبصره1: وجه اخذ شده قابل برگشت نمی باشد.

       تبصره2: ارائه اصل فیش واریزی و اصل شناسنامه عکس دار هنگام ورود الزامی است.

میهمانان اداری و جلسات:

ابتدا واحد متقاضی درخواست کتبی خود را با ذکر تعداد نفرات ـ تاریخ و ساعت شروع ـ تاریخ و ساعت خاتمه ـ تجهیزات مورد نیاز ، صبحانه (محل سرو ناهار و ...) و تقبل هزینه آن به مدیریت محترم خدمات پشتیبانی دانشگاه  یا مديريت ميهمانسرااعلام می دارد سپس مدیر میهمانسرا مسئله را بررسی و در صورت مثبت بودن تاریخ مذکور جهت مدت معین برای واحد درخواست کننده رزرو می گردد که در پایان هرماه مدیر میهمانسرا صورت حساب هر واحد را مشخص و با نامه کتبی به مدیریت خدمات پشتیبانی  ارسال تا با هماهنگی معاونت توسعه مدیریت و منابع  از حساب واحد استفاده کننده کسر گردد و به حساب در آمد خدمات پشتیبانی دانشگاه واریز گردد .

       تبصره 1ساختمان شماره 1 PHC  (دارای سوئیت) جهت میهمانان اداری و مامورين اداري و درماني بخصوص اورژانسها كه از شبكه ها اعزام مي شوند در نظر گرفته شده است.

        تبصره2: برگه اعزام ممهور به مهر واحد باشد و تاریخ آن با درخواست متقاضی مطابقت داشته باشد.

 

دستورالعمل استفاده از مجموعه هاي فرهنگي رفاهي كاركنان باغ گل ياس در سپيدان و باغ گل یاس قصرالدشت و سایر باغ های دانشگاه :

·         استفاده از باغ یاس سپیدان به صورت خانوادگی و یا دسته جمعی از طرف واحد ها و باغ یاس قصرالدشت فقط به صورت دسته جمعی و توسط واحد های دانشگاه انجام می پذیرد . 

·        حضور يك نفر ضابط مرد و یا يك نفر ضابط زن در ايام تعطيل در باغ جهت كنترل ورودي باغ ، رعايت شئونات و ضوابط اسلامي ، ارايه تذكرات لازم به مراجعين ، ارايه برنامه هاي فرهنگي در ايام خاص از جمله اعياد مذهبي و ...

·         نصب تابلو هاي راهنما در ورودي و داخل باغ ، نوشته هاي فرهنگي و ياد آوري لزوم رعايت حجاب و پوشش اسلامي ، تعيين جهت قبله و ...

·         پيش بيني و راه اندازي سيستم صوتي مناسب در باغ جهت پخش اذان ، سرودهاي مذهبي ، ملي و امكان پيج افرادو قرائت اطلاعيه .

·         راه اندازي بوفه فروش مواد غذايي با توجه به نياز مراجعين .

·         نصب و راه اندازي صندوق انتقادات و پيشنهادات براي مراجعين .

·         شماره گذاري آلاچيق ها ، تقسيم و شماره بندي سكوها .

صدور معرفي نامه صرفا" جهت پرسنل دانشگاه علوم پزشكي صورت مي گيرد. ( حضور شخص ايشان در هنگام ورود به باغ الزامي است . )

·      ارايه كارت شناسايي عكسدار از طرف مراجعه كننده جهت تطبيق با معرفي نامه در هنگام ورود به باغ الزامي است .

·       هر پرسنل متقاضي ، تنها در هر ماه ، يكبار مجاز به استفاده از مجموعه تفريحي باغ یاس سپیدان مي باشد .

·       جهت باغ یاس سپیدان با ارايه معرفي نامه حداكثر جهت 20 نفر ( یک آلاچیق ) صادر مي گردد.(طبق معرفی نامه ارائه شده ) همچنین از ورود افراد و خودروهاي اضافي جلوگيري مي گردد .

·       مسئوليت همراهان به عهده شخص پرسنل بوده و بايستي در مقابل عملكرد نامبردگان پاسخگو باشد.)

·       در هنگام صدور معرفي نامه ، شماره آلاچيق و يا سكوي مربوطه اعلام شده و لذا افراد مجاز به اشغال و استفاده از ديگر اماكن نبوده و تنها برابر شماره رزرو خود اقدام نمايند.

·       بابت ورود هرنفربه باغ یاس سپیدان مبلغ 8.000  ريال توسط شورای رفاهی یا متصدی باغ دريافت و رسيد تحويل مي گردد.

·       در صورت مراجعه پرسنل به باغ بدون دریافت برگ مجوز از شورا ، هر نفر می بایست 100.000 ریال پرداخت نماید .

·         معرفي نامه جهت اسكان و رزرو تا حداكثر 12 ساعت ارايه مي گردد. بديهي است زمان دريافت معرفي نامه دقت كافي در تاريخ رزرو می بايست صورت پذيرد ( منع استفاده از 8 شب الی 6 صبح می باشد . )

       تبصره : از ارايه معرفي نامه به افراد غير خانوادگي درروزهاي تعطيل و آخر هفته خودداري   مي گردد .

·     در صورت داشتن ظرفیت باغ یاس سپیدان و تقاضای پرسنل مبنی بر استفاده بستگان و همراهان با حضورخود پرسنل و با دریافت مبلغ15.000 ریال جهت ورود هر نفر ( با حداکثر ظرفیت 20 نفر ) انجام خواهد شد .

·     در صورت استفاده واحد های دانشگاه از باغ یاس شیراز یا سپیدان به صورت دسته جمعی مبلغ 700.000 ریال و درصورت استفاده مراکز خارج از دانشگاه با تایید دانشگاه مبلغ 3.000.000 ریال دریافت می گردد.

·     هزینه استفاده هر نفر از پرسنل دانشگاه جهت استفاده از باغ میمند روزانه 10.000 ریال و افراد غیر دانشگاهی 20.000 ریال می باشد .

     تبصره :جهت برنامه های فرهنگی و مذهبی 50 درصد تخفیف لحاظ خواهد شد.

 

آدرس ما :

Healthmap.sums.ac.ir

نظرسنجی

نحوه ارائه خدمات رفاهی را چگونه ارزیابی می کنید؟

خوب - 21%
متوسط - 17.1%
ضعیف - 52.1%